FEJLEC_01.jpg
EZT SEM LEHET KIHAGYNI:

Újdonság a hazai internet marketing piacon!



WEB optimalizáló WorkShop vezetőknek!


Kilencszer fél napos gyakorlati tréning, aminek a végére elkészül cége weboldalának tartalma és a kereső optimalizálása.

Három tréner segíti a maximum 10 résztvevő munkáját, akik szakmai felügyelettel kidolgozzák a weblapjuk minden részletét. A végeredmény egy a keresők első oldalaira kerülő weboldal!

Részletek:
keresooptimalizalas_logo_155.jpg
A résztvevők mondták:
"...így a honlap kapcsoalatteremtővé, a bevétel növelhetővé válhat." - Wolf Zs.

"Menj el, hgy ne maradj le a konkurenciától!" - Tamás A.

"Nagyon hasznos, ha jó weboldalt akar kialakítani. A szeminárium egyáltalán nem informatikusoknak szól!" - Farkas M.

"Praktikus, használható tudásanyagot kaptam itt. Látszik az előadón, hogy szívügye a téma." - Béres P.

"A webmarketing legátfogóbb, leginkább a lényegre koncentráló, tömörített előadása, amely megfelelő odafigyeléssel a tökéletes útmutatás az amúgy gyengén dokumentált web-es profitnöveléshez." - Rózsás P.

"Nem zsákbamacska, azt kaptam, amiért jöttem, ami a meghívón szerepelt." - Petróczi É.

"...olyan alapvető dolgok, amivel tisztában kell lenni!" - Tóth J.

"Szuper volt, sok "titkot" tudtam meg!" - Szabó Gy.

„Ha azt hitted, hogy a weblapod tökéletes a Szeminárium után látni fogod, hogy mik a hibái, és miért éri meg átdolgozni. - Szecskó M.”

„1 kulcsszó 2 frappáns mondat kíséretében egy weboldalon, sok értékesítést jelenthet számodra. – Dr. Porcza A.”

„Aki most készíti elő weboldalát, annak kihagyhatatlan. - Kotschy V.”

„Ha hatékony weblapot szeretnél, ezt meg kell hallgatni. – Nyircsák I.”

„…itt elmondták. Nem kell sötétben tapogatózni! – Meichl M. (ifj.)”

„Végre megérted, hogy miért lehet fontos neked az internetes megjelenés. – Liszeckij L.”

„Ha hatékony, szinte helyetted dolgozó weblapot szeretnél… - Szilágyiné Várhelyi N.”

„Életbevágó adatok a profi internetes megjelenéshez…
…ezen tudás nélkül elindulni időpocsékolás!
– Tóth M.”

„Komoly motivációt adhatott az Internet Szeminárium még azoknak is, akik úgy érezték, hogy a hallottak többségével már tisztában voltak. Ezeket az ismereteke rendszerbe foglalva „vihették haza”. Én mindenesetre így jártam :) - Meichl M.”

„Nagyon gyakorlatias, használható információkat kaptam – már tudom hogyan, milyen irányba induljunk el. – Bereczki Dóra”

„Ajánlom mindenkinek, aki szeretné hatékonyabbá tenni weblapját. – Pethő I. F.”
webset.gif
WebTudakozo_hu.jpg
turbo.jpg
WEB optimalizáló WorkShop vezetőknek (WoWv)

Magyarországon az első gyakorlati internet marketing tréning!


9 félnapos tréning alatt közösen elkészítjük az Ön optimális, kereső optimalizált honlapját!

Ön bekerül a keresőkben az első húszba!

Az Ön weboldala kizárja a konkurenciát, és Önt választják a látogatók!

Ön saját maga megszerzi a tudást és gyakorlatot, amivel másoktól függetlenül a sikert bármikor megismételheti.

Maximum 10 fő jelentkezhet a 9 hetes WorkShop-ra!



Mit nyer Ön a WEB optimalizáló WorkShop-pal (WoWv)?

  • Nem csak elméletet tanulunk, hanem gyakorlatot csinálunk.
  • Nem példákon dolgozunk, hanem mindenki a saját weblapján.
  • Nem vagyunk magunkra hagyva, amikor megakadunk, hanem helyben van profi segítség.
  • A végeredmény nem csak mély, alkalmazott és profi tudás, hanem keresőoptimalizált, hasznot hozó saját weboldal tartalom.
Kiknek szól:

  • Kis- és mikrovállalkozások vezetőinek.
  • Közép és nagy cégek marketing vezetőinek, akik nem csak egy elismerést hozó munkát akarnak letenni cégük asztalára, hanem a weblappal kapcsolatos magasan jövedelmező tudást akarnak megszerezni.
  • Aki felkészült webes projektvezető szeretne lenni és tudatosan akarja irányítani a webgrafikusát.
  • Informatikusnak, grafikusnak, marketingesnek, középvezetőnek, akik szakmai karriert terveznek a weboptimalizálás területén.
  • Akik többször nekifutottak egy új weblap elkészítésének, de megakadtak, és nem készültek el.


Kiknek nem szól:

  • Akik nem tudnak vagy nem akarnak időt szánni a weblapjuk optimalizálására.
  • Akik sajnálják az időt tanulásra.
  • Akik itt akarják megtanulni a HTML programozást, mert ez nem arról szól.



Feltételek:

  • Szövegszerkesztésben, táblázatkezelésben és internet használatban szerzett gyakorlat
  • Az Internet Szeminárium elvégzése. Aki 2008 előtt volt szemináriumon, el kell jönnie ismételni. A műhelygyakorlat részvevőinek az Internet Szeminárium ismétlés étkezési költségét átvállaljuk.
  • A részvételi díj maradéktalan befizetése a tréning kezdetéig.
  • Saját notebook WLAN csatlakozással. Mindenki a saját gépén fog dolgozni, WLAN internet hozzáférést biztosítunk a tréning helyszínén. Aki nem hoz saját notebookot, annak lehetősége van díj ellenében asztali számítógépet bérelnie.
  • Maximum 10 fő résztvevő.
  • Meglévő webfejlesztő partner, aki az elkészített tartalmat HTML-be önti, és felteszi a webre. A WorkShop folyamán a résztvevők tartalmat készítenek és keresőoptimalizálnak, de HTML és más webprogramozási feladatokat nem végeznek.



Részvételi díj:

  • A tréning díja 299.000 Ft + Áfa.
  • Amennyiben notebook hiányában a résztvevő számítógépet igényel, egyszeri 25.000 + Áfa díj ellenében a tréning idejére asztali számítógépet biztosítunk.
  • A tréning lemondása a tréning megkezdése előtt 10 napig lehetséges. Ezt követően a részvevő helyének fenntartása miatt csak a díj 50%-át tudjuk visszatéríteni.


Mit nyerünk a webes műhelygyakorlattal? (mit kapunk a pénzünkért)

  • 9 tréning alkalom, három profi tréner szakmai felügyeletével
  • Munkafüzet és számítógépes sablonok, amiben mindenki kidolgozza a saját cégének weboldalát.
  • Olyan elmélyült tudást kap mindenki, ami elméleti, hanem a legértékesebb, mivel szakmai gyakorlaton alapszik.
  • A tréning végére mindenki kidolgoz egy olyan webes tartalmat, amivel több kereső kifejezésre is bekerül az első húszba. Ezzel biztos bevételt szerez a cégének az internetről. (Persze csak akkor, ha becsülettel végigcsinálja a tréninget.)


Tematika:

  • Felmérés és felkészülés: (2008. március 12.)
    • Ismételjük át az alapokat.
    • Mérjük fel a saját weblap helyzetét, statisztikáit.
    • Megismerjük és használatba vesszük a Google Analytics szolgáltatást.
    • Ötletbörze, ahol egymásnak segítünk a pozicionálás kialakításában.
    • HF: dolgozni a pozicionáláson, változatok kidolgozás cégre és termékre egyaránt.
  • Weboptimalizálás megalapozása: (2008. március 19.)
    • HF csoportos kiértékelése.
    • Kereső kifejezések adatbázisának felépítése.
    • A Google további eszközei, lehetőségei.
    • Google Adwords felület megismerése és használata.
    • HF: kereső kifejezések adatbázisának bővítése, befejezése.
  • Tartalmi elemek kidolgozása: (2008. március 26.)
    • HF csoportos kiértékelése.
    • Tartalmi szerkezet megtervezése.
    • Menürendszer megtervezése.
    • Tartalmi részek kidolgozása.
    • Induló oldal, amivel megragadjuk a látogató figyelmét.
    • Cégbemutatkozó, elérhetőségek, működési leírások.
    • GYIK.
    • Kereső optimalizálni kívánt kifejezések oldalhoz rendelése.
    • HF: Oldalak hozzárendelése a kereső kifejezésekhez, a gyakorlaton megkezdett munka befejezése, meta bejegyzések és szövegek elkészítése.
  • Weboptimalizálás a tartalomban (2008. április 2.)
    • HF átbeszélés
    • Fő kifejezésekhez tartozó oldalak tartalmának kidolgozása.
    • Egy kifejezés egy oldal párosítása.
    • Összes szöveges elem kidolgozása az első 5 kifejezésre.
    • Tartalom ellenőrzés.
    • Domain és aldomain lehetőségek.
    • Tartalom finomítása.
    • HF: AZ oldal tartalmak felrakása a meglévő vagy új oldalakra.
  • Weboptimalizálás az oldalunkra mutató linkekkel. (2008. április 9.)
    • HF értékelés és kérdések átbeszélése.
    • Ingyenes katalógusok felkutatása.
    • Fizetős katalógusok felkutatása.
    • Privát és céges oldalak felkutatása.
    • Típus levél elkészítése és kiküldése.
    • Konkurencia elemzés.
    • Link adatbázis összegzése.
    • Regisztrációk elkezdése.
    • HF: regisztrációk befejezése.
  • Elkészült tartalom értékelése (2008. április 16.)
    • HF értékelése, új lehetőségek és tapasztalatok átbeszélése.
    • Ellenőrizzük a keresési kifejezések gyakoriságát.
    • Hiányosságok pótlása, elmaradások feldolgozása és csoportos értékelése.
    • Tartalom feltöltése, módosítása.
    • HF: Hírlevél ötletek gyűjtése téma szinten, bő ötletekkel.
  • Hírlevél rendszer kidolgozása: (2008. április 23.)
    • HF értékelése, csoportos értékelés
    • Célcsoport és struktúra meghatározása.
    • A hírlevél rendszer megtervezése.
    • Regisztráció elhelyezése.
    • Hírlevél struktúra kialakítása, a hírlevél szerkezet kialakítása.
    • Hírlevél menetrend kialakítása.
    • Tartalmi vázlat elkészítése.
    • HF: első hírlevél elkészítése.
  • Online hirdetések kidolgozása (2008. április 30.)
    • HF: csoportos értékelése .
    • Google Adwords hirdetések.
    • Affiliate program kialakítása.
    • CTNetwork, eTarget, Kurzor és társai.
    • Hirdetés szakmai oldalakon.
    • Nem webes hirdetések áttekintése, nyomtatott anyagok.
    • HF: „szakdolgozat” a weblap teljes befejezése.
  • Lezárás és értékelés (három héttel később): (2008. május 14.)
    • Statisztikák értékelése.Pozicionálás ellenőrzése.
    • Kérdések és konzultációk.
    • Munkaterv készítés az elkövetkező 3 hónapra.
      • További finomítások a keresőoptimalizálásban.
      • Tartalom fejlesztési ötletek.
      • Új projektek.
      • Domain tervek.
Jelentkezés: WEB optimalizáló WorkShop vállalkozóknak (WoWv)

Kérjük időben jelentkezzen, mer csak az első 10 fő jelentkezését tudjuk elfogadni!

A létszám azért kötött, mert a 10 főre 3-4 szakember tréner jut, akik segítik mindenkinek a gyakorlati munkáját.

WEB optimalizáló WorkShop jelentkezés (WoWv)
*
*
*
*
*
* IGEN
NEM
* IGEN
NEM
* WoWv - 299.000 + Áfa (saját notebook)
WoWv - 324.000 + Áfa (gépet kérek)
A * jelölésű mezők kitöltése kötelező!

Jelentkezését egy munkanapon belül visszaigazoljuk!

Internet Szeminárium jeletkezés
Jelentkezzen most az Internet Szemináriumra!

Eddig összesen 987 elégedett résztvevő volt az elmúlt 4 évben. Köztük több mint 100-an ismételték meg díjmentesen a szemináriumot.

A kereső optimalizálás 101 legfontosabb lépését megtanulhatja, hogy a keresőkben az első vagy maximum a második oldalra kerüljön. Minden lépést megtanul, és részletese jegyzet-munkafüzetet kap az önálló munkához.



A résztvevők mondták a szemináriumról:

102_0285_150.jpg
”Tömör, jól rendszerezett és hasznos információk, főleg azoknak, akik az internetes kommunikációban még nem túl járatosak.” - dr. Bárány I.

„Rávilágít a weboldal fontosságára és olyan dolgokról hallhatsz, ami magadtól nem biztos, hogy eszedbe jutott volna.”

102_0290_150.jpg

„Hatékony interaktív kommunikációs eszközök megismerésére és profitábilis ötletek megszületésére volt itt lehetőségem már második alkalommal – és ismét hallottam újat!” - Osvát J.

"Gyakorlati, nagyon jó információkat lehet kapni!" - Jelentchi C.

103_0308_150.jpg
„A sikeres jövő útja” - Barfusz B.

„Ha szeretne haladni a korral és szeretne egy versenyképes weboldalt, akkor el kell jönnie az Internet Szemináriumra, itt minden szükséges információt megkap” - Ile A.

Dscf0254_150.jpg
„Sok hasznos információt kaphat az is, aki már rendelkezik webes jelenléttel. Ha nem, akkor főleg szükséges meghallgatni” - Juhász L.

„ha lépést akar tartani a modern profi üzleti élettel” - Füsi J.

Dscf0265_150.jpg
"Nagyon hasznos, minden felmerült kérdést tisztáz." - Piliskó Zs.

„Egy kellemes napot töltöttem el, mert rendkívül színvonalas előadásokat hallottam!” - Csutorka G.

„Egy átfogó, jó bevezetés az on-line marketing világába, ahol még a képzett szakemberek is kaphatnak jó ötleteket” - Ferincz I.

„Érdekes, aktuális ismereteket szerezhet – könnyen.” - Váradi Z.

Ausztriai Ingatlanok

www.Property-in-Austria.con


Logo-weiß-150.jpg